Զրուցե՞նք միասին...

     Զրույց վարելու հմտություն ունեցող անձը միշտ առաջատար է. նրան ավելի հեշտ է զբաղեցնել բարձր պաշտոն, շփվել աշխատողների հետ, նոր մարդկանց հետ ծանոթանալ...
     Նախևառաջ, առաջնահերթությունը տրվում է հենց խոսքին: Այն պետք է լինի հստակ, որպեսզի ձեզ չխնդրեն կրկնել այն, ինչ ասվել է, հակառակ դեպքում դուք հիմար իրավիճակում կլինեք: Խոսեք չափավոր արագությամբ և հետևեք ձայնի ուժգնությանը: Եթե ձեր ձայնը հազիվ լսել լինի, զրուցակիցներն իրենց անհարմար կզգան: Խոսքը պետք է լինի հարթ, միջին ուժգնության և հանգիստ, որպեսզի զրուցակցին հաճելի լինի:
     Եթե զրուցակցի հետ բավականաչափ ծանոթ չեք, միանգամից պետք չէ անցնել զրույցի բուն բովանդակությանը: Ավելի լավ կլինի սկսել ինչ-որ թեթև թեմայից՝ եղանակ, երաժշտություն, կինո, գրքեր և այլն: Այսպիսով, դուք կարող եք քայլ առ քայլ ավելի լուրջ հարցեր տալ, առանց վատ զգալու և քաշվելու:
     Չի կարելի խոսել հիվանդությունների, ֆինանսական և ընտանեկան խնդիրների մասին: Նաև չի կարելի վատ լուրեր հաղորդել, դրանից մարդը կարող է լարվել և, հավանաբար, կփնտրի հեռանալու պատճառաբանություն: Բացի այդ, նպատակահարմար չէ քննարկել այլ անձանց հետ ընդհանուր ծանոթների արտաքին տեսքը և այլն, հակառակ դեպքում դա կհամարվի բամբասանք: Պետք չէ լինել չափազանց ինքնավստահ և պաշտպանել ձեր տեսակետը: Նման զրուցակիցը հաճելի չէ:
     Վեճերի ընթացքում չի կարելի բարձրացնել ձայնը: Եթե զրուցակիցը սառն է վերաբերվում ձեզ, ապա ավելի լավ կլինի քննարկման առարկան փոխել: Ավելի հաճախ վեճից ծնվում է ոչ թե ճշմարտություն, այլ կոնֆլիկտներ: Իմացեք, որ ամենից շատ  ընդունում են նրանց, ովքեր կոռեկտ և հակիրճ ներկայացնում են իրենց կարծիքը:
     Փորձեք ազատվել այն կպչուն բառերից, որոնք օգտագործում են գրեթե բոլորը: Բացի դրանից, չպետք է ներգրավել զրուցակցին ձեր խնդիրների մեջ, դրա կարիքն ընդհանրապես չկա:
Կոռեկտ չէ խոսել թեմաների շուրջ, որոնք հայտնի չեն մեծամասնությանը, կամ ակնարկներով խոսել: Եթե զրուցակիցը պատմել է իր հիվանդությունների մասին, ապա չպետք է հարցնել նրան մանրամասների մասին: Եթե նա ցանկանա, ինքը կպատմի այդ մասին: Եթե մոտակայքում ծնողներ չկան, ապա երեխաներին կարելի է դիտողություններ անել: Հակառակ դեպքում, կխախտեք ծնողական իրավունքները: Խորհուրդ չի տրվում ուղղել հարց՝ անմիջականորեն կապված մասնագիտության, իրավաբանի կամ բժշկի հետ, որի հետ պատահաբար հանդիպեցիք: Դրա համար կա աշխատանքային ժամ, միակ բանը, որ դուք կարող եք իմանալ, թե ինչպես գրանցվել ընդունելության համար:
     Երբ մարդը պատմում է ինչ-որ բանի մասին, սխալ է այդ պահին նայել ժամացույցին, հայելու մեջ և այլն: Զրուցակիցը կարող է մտածել, որ ձեզ համար անհետաքրքիր է և նույնիսկ կարող է վիրավորվել: Եվ իմացեք, նա, ով գիտի, թե ինչպես պետք է լսել համբերությամբ և հետաքրքրությամբ ուրիշներին, ավելի շատ կհաճոյանա զրուցակցին:

 

Անի Եսայան

 

Services

    • service5
    • ACCOUNTING SERVICES

      • Preparation of financial statements in accordance with International Financial Reporting Standards (IFRS)
      • Planning and calculation of taxes, duties and other mandatory payments
      more...
    • LEGAL SERVICES

      • Legal consulting
      • Legal advice on corporate, entrepreneurial, trade, international trade, commercial, company, financial, tax, customs law
      more...
    • service7
    • service4
    • CONSULTANCY

      • Consultancy on accounting
      • Consultancy on taxes
      • Legal consultancy
      more...
    • HR MANAGEMENT

      • Drafting of employment contracts, service contracts, and agreements
      • Elaboration of employing organization's internal and individual acts
      more...
    • Service123
    • service8
    • 1C SOLUTIONS

      • Sales, inventory and procurement management
      • Customer relationship management
      • Pricing
      • Operational resource planning
      more...
    • IMPLEMENTATION OF AN EFFECTIVE MANAGEMENT SYSTEM

      • Implementation of reports forms
      • Preparation of management and financial reports
      more...
    • service6
  • Art-Lar In Belarus

    “Art-Lar Finance and Accounting” established “United Accounts” LLC in 2013 to provide accounting services in Minsk.

    more...
  • Why "Art-Lar"?

    Sustainability and effectiveness of the Company
    Guarantee of the Company's good credit & reputation.

    more...
  • Trainings

    Trainings are becoming more and more popular day by day. One must have specified qualities, knowledge and skills to be effective.

    more...
  • Our Family

    In "Art-Lar Finance and Accounting" there’s always warm, family-friendly working environment, notwithstanding the high demands.

    more...

“Art-Lar Finance and Accounting” received the “International Quality Crown Award” from “Business Initiative Directions” (B.I.D.) international organization in London in 2013. The main purpose of B.I.D. is to spread the Quality culture in world’s leading companies. The key working principle of “Art-Lar Finance and Accounting” Company is to ensure customer and employees satisfaction. We recognize Quality factor as integral for high competitiveness achievement.
more...

Partners

  • 156

    Employees

  • 1114

    Clients

  • 16

    Years of Experience

Latest News

Contact Info

  • "Art-Lar Finance & Accounting" LLC
  • +374 10 44-40-08  |  +374 60 52-27-27  |  +374 44 52-27-27  |  +374 98 52-27-27
  • +374 10 44-41-05
  • 48/2 Garegin Nzhdeh Str., Yerevan, 0026, RA
Save

Contact Us

Name*
Invalid Input

E-mail*
Invalid Input

Message*
Invalid Input

*

  RefreshInvalid Input